Huwebes, Marso 22, 2012

Recipe sang Linagpang nga Turagsoy

Ini nga kanta permi ko gid anay mabati-an sa radyo. Subong talagsa nalang. Seguro kon indi mo ini personal nga rekord (ky nanami-an ka gid) indi mo na halos mabati-an ini.

Ginatudlo ko ini nga kanta sa bata ko subong. Samtang naga kanta kami na realisar ko, seguro amo ini ang recipe sang linagpang?

Ari ang kanta:



 Ginsag-a ko ang sapa-sapa
 Didto sa may talamnanan 
Ang turagsoy nga akon nadakpan
 Ginhimo ko nga linagpang.
 Nag-abot ang mga bisita Kabarkada ko sa inuman 
Linagpang ko nga turagsoy 
Amon ginsumsuman.
 Linagpang ko nga turagsoy
 Sa sabaw nagalangoy-langoy
 Ginlaktan pa gid sang ginamos
 Pinamalhas gid kami sang higop.
 Ang siling sang nakatilaw 
Sampat gid ang timplada mo 
Linagpang ko nga turagsoy
 Kanamit gid p’ro.

 Pagkatapos namon sang kaon Linagpang ko 
nagbati May nagatihal, 
nagasiyok-siyok
 Kay ang bibig tama gid kahapdi
 May nagatulo ang luha 
Nga wala naman sang kasubo 
Tungod sang turagsoy nga akon linagpang 
Tama gid ka ka kahang.
 Linagpang ko nga turagsoy 
Sa sabaw nagalangoy-langoy 
Ginlaktan pa gid sang ginamos
 Pinamalhas gid kami sang higop. 
Ang siling sang nakatilaw 
Sampat gid ang timplada mo 
Linagpang ko nga turagsoy 
Kanamit gid p’ro.


---Hay, daw nami ipuli sa uma kag mamunit..May sapa pa ayhan subong nga makadakop ka sang turagsoy?

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento